معرفی بهترین لپ تاپ استوک حسابداری
نوشته شده توسط : vazgen avanesian

حسابداران یا صندق داران فروشگاه به چه لپ تاپی نیاز دارند تا با سرعت بالا، بدون دغدغه هنگ کردن و نگرانی از امنیت داده ها بتوانند با آن کار کنند. امروز لیستی از بهترین لپ تاپ های حسابداری و صندوق را برای شما آماده کردیم و ویژگی های مورد نیاز آنها را نوشتیم.
معرفی بهترین لپ تاپ استوک حسابداری

لپ تاپ ها با تنوع زیادی به بازار دیجیتال و فناوری عرضه می شوند. این تنوع بر مبنای قابلیت های لپ تاپ ارائه می شود. بنابراین نوع و نیاز کاربری، لپ تاپ مناسب را تعیین می کند. لپ تاپ استوک حسابداری از جمله لپ تاپ هایی است که با توجه به نیازهای کاربران و قیمت مناسب انتخاب می شود.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک حسابداری

برای خرید بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق باید به ویژگی ها و قابلیت های لپ تاپ توجه کنید. هر کدام از این ویژگی ها، می توانند کاربری آسان تری را ارائه کنند و امور محاسباتی را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند. درک این عوامل در فرآیند تصمیم گیری شما، در مورد اینکه کدام لپ تاپ ارزش پول شما را دارد، بسیار مفید خواهد بود.

اندازه صفحه نمایش برای لپ تاپ استوک حسابداری

به عنوان یک حسابدار، شما نیاز به محاسبات مختلفی دارید. از این رو، اندازه صفحه نمایش لپ تاپ، نقش مهمی در انجام وظایف یک حسابدار یا متصدی انبار و... دارد. به خصوص اگر نقص چشمی داشته باشد. با این حال، با خیال راحت بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق را با صفحه نمایش بزرگتر انتخاب کنید. زیرا هیچ محدودیتی در مورد آن وجود ندارد.

از آنجایی که احتمالاً با صفحات گسترده و گزارش های مالی کار می کنید، بهتر است که یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید. یک صفحه نمایش 15 اینچی یا بزرگتر، دیدن تمام جزئیات کار شما را آسان می کند. حسابداران حرفه ای باید از صفحه نمایش بزرگتر از 15 اینچ استفاده کنند.

اندازه های مختلف لپ تاپ استوک

وزن در لپ تاپ دست دوم صندوق

وزن و طراحی لپ تاپ دست دوم صندوق، از دیگر ویژگی هایی است که حسابداران باید هنگام خرید در نظر بگیرند. دلیل این موضوع، بسیار ساده است. ممکن است لازم باشد با لپ تاپ خود به هر جایی بروید. مسلماً حمل یک لپ تاپ سنگین برای شما خوشایند نخواهد بود. گاهی اوقات، حسابداران ممکن است نیاز داشته باشند، برای ملاقات با مشتریان خارج از شهر یا کشورشان سفر کنند. از این نظر، داشتن یکی از انواع لپ تاپ های سبک وزن موجود در بازار بسیار مهم است. چرا که این سفر را برای شما راحت و آسان می کند.

سیستم عامل

سیستم عامل لپ تاپ استوک حسابداری شما، یکی دیگر از عوامل مهم برای انجام وظایف حسابداری است. دلیل آن، این است که استفاده از سیستم عامل مناسب، حداکثر سازگاری را با هر نرم افزار حسابداری تضمین می کند.

پردازنده

شما باید مطمئن شوید که لپ تاپ استوک فروشگاهی، دارای یک پردازنده قدرتمند است. پردازنده های Core i5 یا i7 اینتل انتخاب خوبی برای لپ تاپ های حسابداری هستند. زیرا می توانند وظایف پیچیده مالی را به راحتی انجام دهند.

انواع هارد لپ تاپ

حافظه و ذخیره سازی لپ تاپ استوک فروشگاهی

باید مطمئن شوید که لپ‌ تاپ استوک حسابداری، دارای حافظه و فضای ذخیره‌سازی کافی است. برای لپ تاپ های حسابداری، حداقل 8 گیگابایت رم و حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید. 

پورت ها

باید مطمئن شوید که لپ ‌تاپ دارای پورت‌های کافی برای اتصال تمام تجهیزات جانبی شماست. پورت های USB Type-C انتخاب خوبی برای امور حسابداری هستند. زیرا همه کاره بوده و می توان از آن ها برای شارژ، انتقال داده و موارد دیگر استفاده کرد.

اهمیت عمر باتری در لپ تاپ دست دوم صندوق

باید مطمئن شوید که لپ تاپ استوک فروشگاهی، عمر باتری خوبی دارد. از آنجایی که ممکن است همیشه به پریز برق دسترسی نداشته باشید، بهتر است لپ تاپی تهیه کنید که بتواند با یک بار شارژ، تمام یک روز کاری را دوام بیاورد.

انواع باتری لپ تاپ

بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق

لپ تاپ استوک حسابداری باید حافظه کافی برای انجام محاسبات، باتری مناسب برای عملکرد چند ساعته، پردازنده قدرتمند برای افزایش سرعت محاسبات، گرافیک مناسب برای نمایش جزئیات و همچنین صفحه کلید مناسب برای وارد کردن سریع اعداد داشته باشد.

لپ تاپ Dell Latitude E5500

لپ تاپ استوک دل Dell Latitude E5500 یک لپ تاپ استوک حسابداری 15.4 اینچی است که پورت های زیادی دارد. علاوه بر این، با وجود اینکه بدنه لپ تاپ کاملاً از پلاستیک ساخته شده، بسیار محکم است. با این حال، این لپ تاپ ممکن است برای حمل راحت، مناسب نباشد. زیرا بسیار سنگین است.

در اولین نگاه Dell Latitude E5500، به یک مینی باکس دارای پورت شبیه است. به طور دقیق تر، این لپ تاپ دارای ظاهری حجیم، جمع و جور و مستحکم است.

برخلاف کل بدنه لپ تاپ، درب این لپ تاپ دست دوم صندوق، از فلز با روکش مشکی مات ساخته شده است. همچنین به دلیل ساختار فلزی که دارد، محکم به نظر می رسد و حتی در صورت فشار دادن، خم نمی شود. علاوه بر آن، در مرکز سمت چپ درب لپ‌تاپ، لوگوی «دل» را خواهید دید. این لوگو دارای یک پوشش ضد زنگ بازتابنده است که بسیار جذاب و براق به نظر می رسد. درب لپ‌ تاپ با دو لولای فلزی بسیار محکم به پایه لپ‌ تاپ متصل می‌ شود. با باز کردن این درب، صفحه نمایش 15.4 اینچی Dell Latitude E5500 را خواهید دید.

جالب اینجاست که نمایشگر این لپ تاپ استوک حسابداری، با دو گزینه رزولوشن WXGA (1280 x 800) و WXGA+ (1440 x 900) در دسترس است. با این وضوح صفحه نمایش، نمایشگر Dell Latitude E5500 کیفیت تصویر مناسبی را برای پخش ویدیوهای معمولی و گشت و گذار در وب ارائه می دهد.

لپ تاپ دست دوم صندوق

لپ تاپ دست دوم صندوق

صفحه کلید Dell Latitude E5500

لپ تاپ استوک حسابداری مدل Dell Latitude E5500، یک صفحه کلید در اندازه کامل به سبک چیکلت دارد. این صفحه کلید دارای کلیدهای تفکیک شده با حروف سفید خوانا هستند. نکته مثبت این صفحه کلید، این است که مانند اکثر لپ‌تاپ‌های سری Latitude، یک TrackPoint در مرکز آن وجود دارد. این TrackPoint می تواند به عنوان جایگزینی برای تاچ پد استفاده شود و به شما امکان می دهد مکان نما را روی صفحه کنترل کنید.

به دلیل حجیم بودن، لپ تاپ Dell Latitude E5500 دارای پورت های زیادی است. یک پورت سریال، خروجی VGA، پورت اترنت، دو پورت USB 2.0 و S-Video را در سمت چپ لپ تاپ خواهید دید. از سمت راست نیز دارای یک درایو DVD، یک پورت Firewire، یک جک هدفون و یک جک میکروفون است. همچنین در سمت راست این لپ تاپ دو پورت USB 2.0 دیگر، یک سوکت برق و یک اسلات قفل کنزینگتون قرار دارد. ابعاد این لپ تاپ استوک فروشگاهی  355 *260*37.5 میلی متر است و وزنی معادل 2890 گرم دارد. با این مقدار وزن، این لپ تاپ دل بسیار سنگین است و حمل آن راحت نیست.

بررسی عملکرد پردازنده لپ تاپ استوک حسابداری (CPU) Dell Latitude E5500

برای پردازنده این لپ تاپ دست دوم صندوق، از CPU Intel Core 2 Duo P8400 استفاده می شود. این پردازنده یک پردازنده دو هسته ای است که با حافظه کش 3 مگابایتی استفاده می شود. همچنین دارای فرکانس استاندارد 2.26 گیگاهرتز است.

خرید لپ تاپ دست دوم صندوق

خرید لپ تاپ دست دوم صندوق

لپ تاپ استوک فروشگاهی Dell Latitude E5500 دو اسلات حافظه و یک حافظه استاندارد 512 مگابایت را در یک اسلات ارائه می دهد. خوشبختانه این لپ تاپ حداکثر 4 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند. بنابراین، به کمک اسلات حافظه دوم آن، می توانید حافظه لپ تاپ را تا 4 گیگابایت ارتقا دهید. اگرچه حداکثر حافظه 4 گیگابایتی ممکن است برای کارهای فشرده کافی نباشد، اما برای کارهای محاسباتی اولیه ایده آل است.

بررسی عملکرد کارت گرافیک Dell Latitude E5500

لپ تاپ استوک حسابداری Dell Latitude E5500 برای کارت گرافیک، از پردازنده گرافیکی Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD یکپارچه استفاده می کند. این کارت گرافیک با فرکانس استاندارد 533 مگاهرتز عرضه می شود. همچنین به عنوان یک کارت گرافیک یکپارچه، کارت گرافیک این لپ تاپ فاقد VRAM اختصاصی است. در نتیجه، برای انجام وظایف مربوط به گرافیک، کارت گرافیک باید حافظه سیستم را با پردازنده به اشتراک بگذارد.

لپ تاپ استوک حسابداری HP EliteBook 8570p

با نگاهی به برگه اطلاعات و مشخصات سخت افزاری لپ تاپ HP EliteBook 8570p ، متوجه می شوید که می تواند بهترین لپ تاپ استوک حسابداری باشد. این لپ تاپ ویژگی هایی را ارائه می دهد که در بسیاری از سیستم های رقیب یافت نمی شوند. نمونه‌ ای از این ویژگی‌ها، ویژگی‌های معمولی برای کسب‌وکار هستند، مانند قابلیت اتصال، صفحه کلید عددی اختصاصی، پورت نمایشگر، نقطه ردیابی و...

لپ تاپ استوک حسابداری

لپ تاپ استوک حسابداری

وزن این لپ تاپ استوک حسابداری، 2.91 کیلوگرم (6.42 پوند) است. آداپتور برق (520 گرم / 1.15 پوند) آن نیز می تواند حمل و نقل لپ تاپ را سخت کند اما با این حال، در فعالیت های حسابداری بی نظیر عمل می کند.

پورت ها و اتصالات HP EliteBook 8570p

پورت های USB در این مدل لپ تاپ استوک فروشگاهی، بسیار نزدیک به هم هستند و پورت VGA بیش از حد در محفظه فرو رفته است.

پورت های سمت چپ: x 2USB 2.0، Firewire 400، USB/eSata، VGA، ExpressCard/54، Smart Card Reader

سمت راست: ورودی/خروجی صدا،  x2 USB 3.0، درایو DVD، LAN، کنزینگتون

صفحه کلید لپ تاپ استوک فروشگاهی HP EliteBook 8570p

این لپ تاپ استوک فروشگاهی، دارای یک صفحه کلید عددی جداگانه است، همچنین کلیدهایی با اندازه معمولی (19 میلی متر / 0.75 اینچ) دارد. همه توابع معمولی مورد انتظار بخشی از صفحه کلید این لپ تاپ هستند و دکمه های سخت افزاری جداگانه بالای بلوک اعداد قرار دارند. کلیدها دارای نقطه کلیک بسیار دقیق هستند و صدایی که منتشر می کنند، مناسب است.

  • پردازنده این لپ تاپ استوک حسابداری، Intel Core i5-3320M دو هسته ای است. فرکانس آن نیز برابر با 2.6 - 3.3 مگاهرتز است. کش 3 مگابایت , معماری Ivy Bridge
  • کارت گرافیک این لپ تاپ دست دوم صندوق، Intel Graphics HD 4000 و با حافظه رم 8GB DDR3 - 1600 MHz مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی بوده و دارای هارد SSD,160GB  است.

لپ تاپ استوک فروشگاهی

لپ تاپ استوک فروشگاهی

لپ تاپ استوک فروشگاهی Dell Latitude E6520

قابل توجه ترین ویژگی طراحی لپ تاپ Latitude E6520 ، صفحه کلید بزرگ آن است که تایپ طولانی مدت را راحت می کند. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه هم هست. همچنین یک صفحه کلید عددی اختصاصی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. هر دکمه ماوس هنگام فشار دادن بی صداست. سه دکمه اختصاصی صدا (بالا/پایین/بی صدا) نیز زیر صفحه نمایش وجود دارد.

بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق

لپ تاپ استوک دل Latitude E6520 یک لپ ‌تاپ دست دوم صندوق با صفحه نمایش 15.6 اینچی (258*28*384 میلی‌متر، 2.50 کیلوگرم) است، بنابراین جای تعجب نیست که برای پورت‌های ورودی/خروجی مناسب باشد.

تعداد پورت‌ها و اسلات‌های این لپ تاپ استوک حسابداری، بالاست و شامل چهار  USB 2.0 ، کارت‌خوان کارت حافظه، کارت 54 میلی‌متری ExpressCard، FireWire، اتصال VGA، HDMI، SmartCard Reader و... می شود. رم این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده و با هارد 500 گیگابایت عرضه می شود. پردازنده آن مدل Intel Core i7-2760QM چهار هسته ای بوده و کارت گرافیک آن نیز Intel Graphics HD 3000 می باشد.

لپ تاپ HP ProBook 6570b: از بهترین لپ تاپ های استوک مناسب صندوق

  • پردازنده اینتل Core i5-3320M 2 x 2.6 - 3.3 گیگاهرتز، Ivy Bridge
  • کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7570M - 1024 GDDR5 SDRAM MB VRAM، هسته: 300 مگاهرتز، حافظه: 150 مگاهرتز، 8.951.6.0
  • حافظه رم: 4 گیگابایت PC3-12800 DDR3 SDRAM SO-DIMM 1600MHz
  • صفحه نمایش 15.60 اینچی 16:9، 900 x 1600 پیکسل، LG Philips LP156WD1-TLD3، TN LED
  • مادربرد: Intel QM77 (Panther Point)
  • فضای ذخیره سازی Toshiba MK5061GSYN، 500 گیگابایت ( 7200 دور در دقیقه)
  • باتری: 55 وات ساعت لیتیوم یون، 10.8 ولت، 5090 میلی آمپر ساعت
  • کنترلر صوتی با کیفیت بالا: Sound CardIntel Panther Point PCH
  • اتصالات 1 کارت اکسپرس 54 میلی‌متری، دو USB 2.0، دو USB 3.0، 1 فایر وایر، 1 VGA، 1 HDMI، 1 پورت Display، 1 قفل Kensington، 1 پورت سریال، 1 eSata، 1 پورت Docking Station
  • اتصالات صوتی: 2 کارت خوان: 2 در 1 کارت دیجیتال امن (SD)، کارت چند رسانه ای (MMC)، 1 کارت هوشمند، 1 اثر انگشت خوان

 

ویژگی های لپ تاپ استوک حسابداری

ویژگی های لپ تاپ استوک حسابداری

خرید بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق از آرالپ

شرکت آرالپ انواع لپ تاپ استوک حسابداری و فروشگاهی را با قیمت مناسب، کیفیت عالی و قابلیت های بالا ارائه می کند. این لپ تاپ ها در برندهای مختلف acer، Dell، HP و... عرضه می شوند.





:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک فروشگاهی، لپ تاپ استوک مناسب صندوق،خرید بهترین لپ تاپ استوک مناسب صندوق، لپ تاپ دست دوم صندوق، خرید لپ تاپ استوک حسابداری، ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: